معرفی نوع و ویژگی های لایه های کاربردی در ماسک های تولیدی

01 بیرونی ترین لایه ماسک، منسوج بی بافت اسپان باند ضخیم و فشرده با قابلیت فیلتراسیون بالا و ایجاد حالت ایستایی و ظاهر مناسب ماسک. این لایه به صورت متداول اسپان باند و یا اس ام اس از جنس الیاف پلی پروپیلن میباشد.

02 منسوج بی بافت ملت بلون (Melt Blown): این منسوج نقش فیلتر اصلی با قابلیت جذب ذرات ریز و جذب الکتروستاتیک را دارا بوده و به دلیل ظرافت بالای الیاف که به صورت فشرده و درهم لایه ای محافظ ایجاد نموده است، سدی را در مقابل ورود ذرات معلق فراهم میکند.

03 منسوج بی بافت کامپوزیتی حاوی نانو الیاف (Nano Fibers) با بالاترین راندمان جذب برای الاینده های بسیار ریز و میکرو ارگانیسم ها که با افتخار، بر پایه دانش فنی بومی متخصصین شرکت و با همکاری شرکت های عضو ستاد فناوری نانو تولید میگردد. این منسوجات به دلیل ساختار نانولیفی بسیار نازک و در عین حال بسیار بهم پیوسته از ورود هر نوع آلودگی حتی با اندازه کمتر از 300 نانومتر جلوگیری میکند. اغلب میکرو ارگانیسم ها و ویروس ها اندازه ای بیش از این مقدار دارند.

04 منسوج بی بافت حاوی کربن فعال (Activated Carbon) با قابلیت جذب ذرات معلق، بو ی نامطبوع، آلاینده ها و گازهای سمی که با افتخار، تولید آن بر پایه دانش فنی بومی متخصصین شرکت مدیسا پلیمر آریا و با امکانات موجود بومی سازی گردیده است.

05 منسوج بی بافت حاوی مواد نانو ساختار ویژه بنام نانو هلسی ( Nano Healthy) که با نام تجاری NH-PMA به عنوان یکی از محصولات دانش بنیان شرکت تولید میگردد. این منسوج خاص دارای راندمان بالایی برای جذب ذرات معلق، بوی نامطبوع، آلاینده ها و گازهای شیمیایی و سمی است که با افتخار، با تکیه بر دانش فنی متخصصین شرکت مدیسا، مواد اولیه نانو ساختار آن به صورت کاملا بومی تولید و فرایندهای تکمیلی آن با امکانات موجود در کشور انجام و فراوری میگردد. این منسوج از نظر خواص و ویژگی های مواد مصرفی و نیز عملکرد، منحصر به فرد بوده و کلیه تاییدیه های لازم و نیز استاندارد فناوری را نیز کسب نموده است.

06 لایه بی بافت اسپانلس (Spunlace) حاوی الیاف طبیعی جاذب بخار و رطویت که با قابلیت جذب بالای آلاینده ها و نیز قابلیت جذب رطوبت و بخار بازدم تنفس، به کاهش بخار عینک در هنگام استفاده از ماسک کمک شایانی میکند.

07 منسوج بی بافت اس ام اس (SMS) که نوعی اسپان باند حاوی ملت بلون است که در تماس با صورت بسیار نرم و لطیف بوده و با قابلیت بالای جذب آلاینده ها به فیلتراسیون بهتر ماسک کمک میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست