پارچه کربن اکتیو

پارچه کربن اکتیو

منسوجات کربن اکتیو شرکت مدیسا پلیمر آریا (CA-MPA)، پارچه هایی حاوی کربن فعال با ساختار بسیار متخلخل است، که قابلیت جذب بسیار بالایی به منسوج مذکور میبخشد. منسوج بی بافت CA-MPA که یکی از محصولات شرکت مدیساپلیمر آریا است، در دسته مواد جاذب، با سرعت جذب زیاد و ظرفیت جذب بالا، دارای مزایای زیادی است که انتظار میرود به عنوان محصولی رقابتی، جایگاه ویژه ای در صنعت فیلتراسیون خصوصا در صنایع دارای آالایندگی شیمیایی، گازهای سمی و آلاینده های زیستی به خود اختصاص دهد.

منسوجات نوین CA-MPA با دارابودن قابلیت انعطاف پذیری بالا و بدون تاثیر منفی بر خواص کاربردی منسوج مورد استفاده، سبب ایجاد خاصیت جذب بالای گازهای سمی، بوی نامطبوع، بخارات شیمیایی، و عوامل مضر زیستی پراکنده در هوا میگردد.

ساختار ویژه این منسوج با داشتن ذرات کربن فعال متخلخل که بصورتی یکنواخت سطح منسوج را پوشامنده است، و با فعالیت سطحی بالای مواد به کار رفته، علاوه بر ایجاد خاصیت جذب بالا برای مواد سمی و گازهای شیمیایی، به دلیل انعطاف پذیری بالا و ثبات ساختاری زیاد، سبب کاربری متنوع این نوع منسوج در صنایع مختلف میشود.

خواص مختلف و ویژه منسوجات نوین CA-MPA ضرورت استفاده از آن را در کاربردهای مختلف از جمله صنایع با آلایندگی بالا، صنایع شیمیایی، صنایع نظامی و دفاعی، و بهداشت و سلامت و عمومی، ضروری مینماید.

برخی مشخصات منسوجات CA-MPA شرکت مدیسا پلیمر اریا در زیر ارائه گردیده است.

نمودار خواص جذبی منسوج CA-MPA در مقایسه با NH-MPA و نمونه شاهد

منسوجات کربن اکتیو این شرکت روی انواع منسوجات بی بافت و یا بافته شده ،با گرماژ متفاوت (وزن در مترمربع m ) و جنس مختلف الیاف بنا به سفارش مشتری تولید میگردد.
جهت سفارش با شماره واتساپ تماس حاصل نمایید.

ماسک FFP1
فیلترهای کامپوزیتی پمپ تصفیه هوا
فهرست